17/2019 Zmiana treści SIWZ


Konin, 16.09.2019 r.

ZDP-NZ-3302-17/2019

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana dotyczy Załącznika nr 6 do SIWZ ? Projekt umowy.
W związku z powyższym, § 4 ust. 3 projektu umowy otrzymuje następujące brzmienie:

?3. W przypadku braku konieczności wykonywania w danym miesiącu czynności związanej z przedmiotem umowy, wynagrodzenie ustala się w kwocie 5.000,00 zł brutto za cały miesiąc, jako wynagrodzenie za utrzymanie w gotowości i dyspozycyjności Wykonawcy do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg. W przypadku zlecenia w danym miesiącu jednego lub dwóch wyjazdów związanych z przedmiotem umowy, Wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w kwocie 3.000,00 zł brutto miesięcznie, za utrzymanie gotowości i dyspozycyjności Wykonawcy do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg. W przypadku zlecenia większej ilości wyjazdów niż dwa, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za utrzymanie gotowości i dyspozycyjności do podjęcia działań zimowego utrzymania dróg.?

 

DO POBRANIA:

Aktualny projekt umowy (Załącznik nr 6 ? Projekt umowy)

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

W związku ze zmianą treści SIWZ, Zamawiający informuje, że termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, ulega przedłużeniu do dnia 24.09.2019 r. do godziny 09:45. Otwarcie ofert nastąpi  24.09.2019 r., o godz. 10:00. Miejsce składania
i otwarcia ofert pozostaje bez zmian
. W związku z powyższym:

- pkt 20.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

?Koperta powinna być zaadresowana następująco:

Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie

ul. Świętojańska 20 d, pok. nr 1

62-500 Konin,

oraz wyraźnie opisana w następujący sposób:

Oferta przetargowa na:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2019/2020 r.
Część/Części: ..... .

Nie otwierać przed 24.09.2019 r. godz. 10:00

Na kopercie należy również umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

  1. W przypadku braku na kopercie ww. informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wynikać z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską - jej nieotwarcie w trakcie czynności otwarcia ofert.
  2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w wymaganiami ponosi Wykonawca.?

- pkt 27 SIWZ otrzymuje brzmienie:

?Oferty należy składać na adres podany w ogłoszeniu o przetargu: Konin, ul. Świętojańska 20d pok. nr 1 nie później niż do dnia 24.09.2019 r. do godziny 09:45.?

- pkt 41.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:

?Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.09.2019 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie,
ul. Świętojańska 20d, pokój nr 2, sala  narad.?