17/2019 Informacja o unieważnieniu postępowania. Część nr 6


Konin, 15.10.2019 r.

ZDP-NZ-3302-17/2019

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania ?Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2019 ? 2020 r. Część 6.

            Na podstawie art. 92 ust. 2 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku ? Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1483), Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podstawa prawna:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

Uzasadnienie:

W dniu 05.09.2019 r., Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania ?Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2019 - 2020 r.. W/w zadanie podzielone zostało na 9 części. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 25.09.2019 r. do godz. 09:45, w części nr 6 w/w postępowania wpłynęła jedna oferta.

W prowadzonym postępowaniu w części nr 6, złożone zostały następujące oferty:

1) KOST-BRUK Radzimski Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Krągola, ul. Kasztelańska 20, 62-571 Stare Miasto, cena ofertowa brutto: 44.781,31 zł, termin wykonania zamówienia publicznego: od 01.11.2019 do 31.03.2020 r., czas reakcji: 30 minut,

W trakcie badania ofert Zamawiający wezwał w/w Wykonawcę na podstawie art. 26 ust. 2 w związku z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 03.10.2019 r. do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych opisanych w SIWZ (część III, pkt 7 i 8), na wykonanie zadania ?Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2019 - 2020 r.. Część 6 (Rejon VI). Termin złożenia ww. dokumentów upłynął w dniu 10.10.2019 r. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń i dokumentów.
W związku z powyższym w dniu 11.10.2019 r., Zamawiający działając zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwał Wykonawcę do złożenia brakujących oświadczeń i dokumentów w terminie do 14.10.2019 r. W ww. terminie, Wykonawca nie dostarczył aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych opisanych w SIWZ (część III, pkt 7 i 8).

Wobec powyższego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczył Wykonawcę z postępowania na wykonanie zadania: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Konińskiego w okresie zimowym 2019 ? 2020 r.?. Część 6 (Rejon VI), a oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ? ?Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą?.

 W związku z powyższym, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania w części 6, w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1483).