Konin, 12.11.2020 r.
ZDP-NZ-3302-16/2020
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana dotyczy Części II pkt 5 II 2) a) i Części II pkt 5 II 3) a) SIWZ - Warunki udziału w postępowaniu oraz § 6 ust. 4 i § 7 ust. 4 Projektu umowy.
W związku z powyższym:
- Częśc II pkt 5 II 2) a) SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
"będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),"
- Częśc II pkt 5 II 3) a) SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:
"wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ? wykonał co najmniej cztery zadania polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej."
- § 6 ust. 4 otrzymuje następujące brzmienie:
"Zadanie będzie rozliczane fakturą częściową wystawianą na podstawie protokołu odbioru robót wyszczególnionych w harmonogramie oraz fakturą końcową, wystawianymi w sposób następujący:
1) faktura częściowa, w wysokości do 50% wynagrodzenia określonego w ust. 1 płatna po dokonaniu odbioru częściowego prac, o którym mowa w § 7 ust. 4 pkt 1 niniejszej umowy,
2) faktura końcowa obejmująca pozostałą do zapłaty kwotę wynagrodzenia określonego w ust. 1, wystawiona będzie przez Wykonawcę po zakończeniu i odbiorze całości robót na podstawie protokołu odbioru końcowego podpisanego przez inspektora nadzoru, kierownika budowy oraz przez Zamawiającego, płatna po dokonaniu odbioru końcowego prac,
3) należności zostaną uregulowane przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury."
- § 7 ust. 4 otrzymuje następujące brzmienie:
"Odbiór częściowy robót dokonywany będzie w celu prowadzenia częściowego rozliczenia za wykonane roboty, zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 4 niniejszej umowy, w następujący sposób:
1) odbiór częściowy robót wykonanych do dnia 30 czerwca 2021 r."
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższą zmianę podczas sporządzania ofert.
W związku ze zmianą treści SIWZ, Zamawiający informuje, że termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, ulega przedłużeniu do dnia 20.11.2020 r. do godziny 09:45. Otwarcie ofert nastąpi 20.11.2020 r., o godz. 10:00. Miejsce składania
i otwarcia ofert pozostaje bez zmian. W związku z powyższym:
- pkt 20.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
"Koperta powinna być zaadresowana następująco:
Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie
ul. Świętojańska 20 d, pok. nr 1
62-500 Konin,
oraz wyraźnie opisana w następujący sposób:
Oferta przetargowa na:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3251P w miejscowości Żychlin
Nie otwierać przed 20.11.2020 r. godz. 10:00
Na kopercie należy również umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
- pkt 28 SIWZ otrzymuje brzmienie:
"Oferty należy składać na adres podany w ogłoszeniu o przetargu: Konin, ul. Świętojańska 20d pok. nr 1 nie później niż do dnia 20.11.2020 r. do godziny 09:45."
- pkt 42.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
"Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.11.2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, pokój nr 2, sala narad."
DO POBRANIA: