Ogłoszenie z dnia 13 stycznia 2022

Konin, dnia 13 stycznia 2022 r.

Ogłoszenie o naborze kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. planowania i zamówień publicznych

Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin

1.  Wymagania związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne;
  • staż pracy minimum 5 lat;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

2.   Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień finansowych, ekonomicznych oraz z zakresu zamówień publicznych;
  • umiejętność sporządzania i rozliczania umów, porozumień itp.;
  • prawo jazdy kat.B;
  • obsługa komputera.

3.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem zewnętrznego finansowania dla projektów inwestycyjnych, w tym  w szczególności:

            a)    przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie;

            b)    koordynowanie spraw związanych z naborem wniosków o dofinansowanie;

            c)    prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją finansowanych projektów;

            d)    nadzór nad poprawnością rozliczeń finansowych projektów;

            e)    sporządzanie raportów i sprawozdań z realizacji projektów.

  1. Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności:

           a)  sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówień wraz załącznikami;

           b)  przeprowadzanie postępowań przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;

           c)   gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych.

  1. Przygotowywanie projektów umów, porozumień związanych ze współfinansowaniem realizowanych projektów inwestycyjnych przez gminy powiatu.
  2. Koordynowanie i nadzór nad realizacją umowy dotyczącej przepisów i obowiązków wynikających z RODO i ustawy o ochronie danych osobowych oraz umowy na usługi informatyczne.

4.   Wymagane dokumenty aplikacyjne:

   1)    życiorys ? curriculum vitae;

   2)    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

   3)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;

   4)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

   5)    oświadczenie o niekaralności;

   6)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

5.  Wymogi formalne:

  • złożenie wymaganych dokumentów;
  • spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.

6.  Informacja o warunkach zatrudnienia:

  • miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
  • planowane zatrudnienie ? bezpośrednio po dokonaniu wyboru.
  • podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;

7.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia:

  • w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

8.  Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  • dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
  • dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. planowania i zamówień publicznych?;
  • termin składania dokumentów upływa w dniu 24 stycznia 2022r. o godz. 9.00;
  • dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

9.  Informacje dodatkowe:

1)    nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:

   a)    wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,

   b)    postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;

2)    osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną pisemnie o tym poinformowane;

3)    informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie.

4)    Dyrektor zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

 

Załączniki do ogłoszenia:

1. Kwestionariusz osobowy.

2. Oświadczenie o niekaralności.

3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

4.  Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.