Ogłoszenie z dnia 04 sierpnia 2022r
Konin, dnia 04 sierpnia 2022r.
Ogłoszenie o naborze kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora nadzoru inwestorskiego
Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie
ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin
1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- wykształcenie wyższe techniczne, kierunek budownictwo;
- doświadczenie zawodowe co najmniej 10-letnie, w tym co najmniej 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót branży drogowej;
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle obowiązujących przepisów prawa;
- przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w szczególności ustawy - Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustaw;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle obowiązujących przepisów prawa;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność i sumienność;
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- umiejętność rozwiązywania problemów.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót inwestycyjnych oraz robót remontowych.
- Opracowywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
- Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego oraz współuczestniczenie w przygotowaniu umów i prowadzonym postępowaniu publicznym.
- Analiza ofert wykonawców pod względem prawidłowości wyceny realizacji prac.
- Rozliczanie nadzorowanych robót.
- Pełnienie funkcji koordynatora w przypadku nadzorów wielobranżowych (zleconych nadzorom zewnętrznym).
- Uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań.
- Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości sporządzonych dokumentów.
- Współudział w opiniowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej na etapie projektowania.
- Nadzór nad realizacją robót w pasach drogowych dróg powiatowych na podstawie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego.
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys ? curriculum vitae;
2) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
5) oświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
5. Wymogi formalne:
- złożenie wymaganych dokumentów;
- spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.
6. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
- planowane zatrudnienie ? bezpośrednio po dokonaniu wyboru.
- podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
- w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
8. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
- dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?dotyczy naboru na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego?;
- termin składania dokumentów upływa w dniu 16 sierpnia 2022r. o godz.14.00;
- dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe:
1) nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:
a) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
b) postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;
2) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną pisemnie o tym poinformowane;
3) informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnych w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie.
4) Dyrektor zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Załączniki do ogłoszenia:
1. Kwestionariusz osobowy.
2. Oświadczenie o niekaralności.
3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.