Aktualne ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na Inspektora ds. księgowości
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. księgowości
Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin
OGŁOSZENIE (PDF)
Załączniki do ogłoszenia:
1. Kwestionariusz osobowy.
2. Oświadczenie o niekaralności.
3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
Ogłoszenie z dnia 29 maja 2024
Konin, dnia 29 maja 2024r.
Ogłoszenie o naborze kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych
Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie
ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin
1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- wykształcenie średnie techniczne, kierunek budownictwo;
- staż pracy co najmniej 3-letni w branży drogowej (wykonawstwo, biuro projektowe) lub w administracji publicznej;
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w szczególności ustawy ? Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustaw oraz praktyczna umiejętność stosowania ww. przepisów;
- umiejętność weryfikacji dokumentacji technicznej;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność i sumienność;
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- umiejętność rozwiązywania problemów.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Planowanie, przygotowanie, nadzór merytoryczny nad realizacją oraz udział w komisji odbiorowej zadań w zakresie: budowy, przebudowy i remontów dróg, obiektów mostowych oraz przepustów.
- Przygotowanie części merytorycznej postępowań przetargowych z zakresu inwestycji dotyczących dróg i obiektów mostowych oraz udział w pracach komisji przetargowej.
- Weryfikacja oraz opracowywanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Weryfikacja oraz opracowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
- Uzgadnianie, opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowych oraz wydawanie warunków technicznych.
- Weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
- Uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg (publicznych i wewnętrznych) z drogami powiatowymi.
- Ocena przekazanej dokumentacji technicznej dotyczącej budowy lub przebudowy dróg i obiektów mostowych.
- Opiniowanie lokalizacji infrastruktury oraz urządzeń nie związanych z drogami na obiektach mostowych i w pasach drogowych.
- Merytoryczne przygotowanie wniosków o dofinansowanie zadań związanych z budową, przebudową i remontami dróg i obiektów mostowych z funduszy zewnętrznych.
- Opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie dróg i obiektów mostowych.
- Uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań.
- Opracowywanie projektów umów z zakresu prowadzonego stanowiska.
- Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonego stanowiska.
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys ? curriculum vitae;
2) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
5) oświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
5. Wymogi formalne:
- złożenie wymaganych dokumentów;
- spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.
6. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
- planowane zatrudnienie ? bezpośrednio po dokonaniu wyboru.
- podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
- w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
8. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
- dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych?;
- termin składania dokumentów upływa w dniu 14 czerwca 2024r. o godz.14.00;
- dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe:
1) nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:
a) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
b) postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;
2) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną o tym poinformowane;
3) informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie.
4) dyrektor jednostki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania dokumentów aplikacyjnych, zmiany terminu i miejsca ich otwarcia.
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
/-/ Sylwia Cichocka
Załączniki do ogłoszenia:
1. Kwestionariusz osobowy.
2. Oświadczenie o niekaralności.
3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.
Informacja o nierozstrzygnięciu naboru
INFORMACJA O NIEROZSTRZYGNIĘCIU NABORU
przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Koninie
Informuję, że nabór na stanowisko Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych ogłoszony w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie w dniu 27 września 2023r. zostaje unieważniony ze względu na niespełnienie przez kandydatów wymagań zawartych w ogłoszeniu.
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie
/-/ Sylwia Cichocka
Ogłoszenie z dnia 27 września 2023 o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych
Konin, dnia 27 września 2023 roku
Ogłoszenie o naborze kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych
Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie
ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin
1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, kierunek budownictwo, specjalność drogowa lub mostowa;
- staż pracy co najmniej 3-letni w branży drogowej lub mostowej (wykonawstwo, biuro projektowe, administracja publiczna);
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w szczególności ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustaw oraz praktyczna umiejętność stosowania ww. przepisów;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność i sumienność;
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- umiejętność rozwiązywania problemów.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Planowanie, przygotowanie, nadzór merytoryczny nad realizacją oraz udział w komisji odbiorowej zadań w zakresie: budowy, przebudowy i remontów dróg, obiektów mostowych oraz przepustów.
- Przygotowanie części merytorycznej postępowań przetargowych z zakresu inwestycji dotyczących dróg i obiektów mostowych oraz udział w pracach komisji przetargowej.
- Weryfikacja oraz opracowywanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
- Weryfikacja oraz opracowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
- Nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i inwestycjami.
- Uzgadnianie, opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji projektowych oraz wydawanie warunków technicznych.
- Weryfikacja projektów w zakresie uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
- Uzgadnianie (opiniowanie) projektów drogowych oraz projektów skrzyżowań dróg (publicznych i wewnętrznych) z drogami powiatowymi.
- Ocena przekazanej dokumentacji technicznej dotyczącej budowy lub przebudowy dróg i obiektów mostowych.
- Opiniowanie lokalizacji infrastruktury oraz urządzeń nie związanych z drogami na obiektach mostowych i w pasach drogowych.
- Merytoryczne przygotowanie wniosków o dofinansowanie zadań związanych z budową, przebudową i remontami dróg i obiektów mostowych z funduszy zewnętrznych.
- Opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie dróg i obiektów mostowych.
- Uczestniczenie w procesie planowania wydatków rocznych i wieloletnich oraz informowanie o potrzebach zmian planów, w zakresie wydatków wynikających z powyższych zadań.
- Opracowywanie projektów umów z zakresu prowadzonego stanowiska.
- Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu prowadzonego stanowiska.
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys - curriculum vitae;
2) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
5) oświadczenie o niekaralności;
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
5. Wymogi formalne:
- złożenie wymaganych dokumentów;
- spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w pkt 1.
6. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d oraz praca na terenie powiatu konińskiego;
- planowane zatrudnienie ? bezpośrednio po dokonaniu wyboru.
- podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy;
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:
- w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
8. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin;
- dokumenty należy przedkładać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. dróg i obiektów mostowych?;
- termin składania dokumentów upływa w dniu 20 października 2023r. o godz.14.00;
- dokumenty, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
9. Informacje dodatkowe:
1) nabór na wolne stanowisko odbywać się będzie w dwóch etapach, na które składają się:
a) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
b) postępowanie sprawdzające wyłonionych w pierwszym etapie kandydatów polegające na ocenie merytorycznej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowie kwalifikacyjnej;
2) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną o tym poinformowane;
3) informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Koninie.
4) dyrektor jednostki zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania dokumentów aplikacyjnych, zmiany terminu i miejsca ich otwarcia.
Załączniki do ogłoszenia:
1. Kwestionariusz osobowy.
2. Oświadczenie o niekaralności.
3. Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych.